In het warme koude Nederland - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van nicx - WaarBenJij.nu In het warme koude Nederland - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van nicx - WaarBenJij.nu

In het warme koude Nederland

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg

27 Juli 2009 | Nederland, Hoogland

Lieve Allemaal,

Ja je leest het goed, ik ben in Nederland. Ik moet er zelf nog een beetje aan wennen. Er zijn zo ontzettend veel mensen en ik ken er geen een. Ja klinkt heel raar, in Palau kent iedereen elkaar en ben je op straat continue mensen aan het groeten, nu hier, ben ik ineens een deel van de massa. Wat een heerlijkheid ineens anoniem te zijn.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet sta te springen om jullie te zien en een knuffel te geven! Ik begrijp ook dat vele van jullie het kikkerlandje hebben verlaten om nieuwe culturen te proeven en te genieten van een wereld zonder mobiele telefoons of internet.

Ik ben in elk geval weer op mijn vader zijn mobiel te bereiken. Zelfde nummer als vorig jaar!
Hopelijk tot gauw, veel liefs
NicX

  • 27 Juli 2009 - 09:09

    Merel:

    welkom thuis!

  • 28 Juli 2009 - 20:10

    Catelijne:

    Hee Nicole!

    Welkom terug in Nederland!!! Hopelijk zien we je nog even!
    xxx

  • 29 Juli 2009 - 19:31

    Marion:

    Hallo,

    je kent me niet en ik heb lang getwijfeld of ik een reactie zou plaatsen, maar ik doe het toch. Wij gaan namelijk over drie weken naar Palau en ik ben op zoek naar een paar goede tips van mensen die er zelf geweest zijn. Wat mogen we niet missen en welke eet tentjes zijn een must? Ik zou het heel leuk vinden als je ons wilt helpen aan dit soort handige info want een fatsoenlijke reisgids is niet te vinden (zou bijna zeggen gelukkig maar).

    Groetjes
    Marion

  • 07 Augustus 2009 - 08:03

    Catelijne:

    Hee Nic!

    Volgens mij ga je weer bijna terug. Onwijs leuk je even gezien te hebben vorige week. Zoiets moeten we vaker doen, maar dat wordt lastig haha!

    Succes met werken weer en een goeie reis gewenst.

    Kus

  • 16 Augustus 2009 - 12:28

    Suzanne Jeulink:

    Ha Nic,

    Wij komen net terug van een geweldige vakantie in Maleisië en heb daar veel aan je gedacht.
    We zijn daar nml op het eilandje Perhentian wezen snorkelen, wat geweldig, wat mooi wat je daar allemaal onder water ziet.
    Gezwommen met enorme schildpadden, haaien, veel koraal en veel hele mooie vissen.
    Toen ik dat allemaal zag, beseftte ik wat een droombaan jij daar hebt.

    Zoen van Suzanne

  • 24 Augustus 2009 - 08:11

    Hanny:

    Verrassend dat je in Nederland was. Jammer dat wij er niet waren!! Hoop dat je genoten hebt.
    liefs!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogland

Home sweet home

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2009

In het warme koude Nederland

Actief sinds 22 April 2008
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 34058

Voorgaande reizen:

25 September 2010 - 31 Augustus 2011

Palau voor het eggie

15 September 2010 - 25 September 2010

Vakantie!!!

22 Juni 2010 - 21 September 2010

Palau vernieuwd

21 Mei 2010 - 20 Juni 2010

Surfing In The Land of Down Under

08 Juli 2008 - 21 Mei 2010

Duiken in Palau

24 Juli 2009 - 08 Augustus 2009

Home sweet home

Landen bezocht: