Manilla - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van nicx - WaarBenJij.nu Manilla - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van nicx - WaarBenJij.nu

Manilla

Door: Nicole

15 Juli 2008 | Filipijnen, Manilla

Lieve allemaal,

Met bene die 2 keer zo dik zijn als normaal zit ik nu achter een computer in een leuk hotelletjke in Manilla.
Ja dat gaat snel. Zat ik gister nog lekker in de trein naar Frankfurt, ben ik nu al na een reis van ruim 26 uur al in Manilla. Het is nu niet ver meer nog maar 2 1/2uur vliegen, helaas moet ik nog tot morgen avond wachten voordat ik eindelijk op Palau ben.

Ik houd het even kort, maar dan weten jullie dat ik nu lekker aan het slapen ben in Manilla het is hier gelukkig al bijna 7 uur s'avonds dus mag ik alweer lekker naar bed.
Heel veel liefs,
Nic XXX

• 10 Juli 2008 - 12:19

Merel:

we komen dat balkon wel even inspecteren en die bbq's willen we ook wel controleren! tot snel!!!

• 16 Juli 2008 - 08:53

Noor:

hallo lieverd,
    heb van je gedroomd vannacht, we konden voor vetrek nog ff afspreken in utrecht ;) laatste keer was echt tof!
    fijn dat je er nu (op dit tijdstip) al bijna bent! geniet van de nieuwe dagen en de zon (stuur je ons ook wat?)
    liefs, pas goed op jezelf

• 16 Juli 2008 - 09:15

Jean Pierre:

Hey Nicole,

Dacht gisteren nog aan je toen ik in de auto zat met Fred.. Ben blij dat de reis goed is gegaan. Geniet er lekker van :). En als je de kaart met instructies opvolgt dan volgen de "je weet wel" vanzelf :p

Have fun!!!!

Liefs en xx Jeam

• 17 Juli 2008 - 20:50

Ab De Vries:

En of het snel gaat. Hadden we vorige week nog een BQ in verschiet en zie daar; Nicole in Palau en wij hier in de regen. Blij te lezen dat alles goed is gegaan. Namens Gea, Femke, Elwin en mij zelf; Heel veel succes in Palau.

• 18 Juli 2008 - 08:11

Merel:

o o meid heb je geen vliegtuigoefeningen gedaan? En niet genoeg vocht op? (bier telt niet mee als vocht!)
    Nog 4,5 week!!!
    grtjs

• 18 Juli 2008 - 10:08

Coby Van Kuilenburg:

Maandag (7 uur)ochtend hebben wij gewacht en gewacht om je uit te zwaaien, maar geen Nicole waarschijnlijk ben je eerder vertrokken.
    Fijn om te lezen dat je er bijna bent. Heel veel liefs van je buurtjes.
    Tiot mails XXXXXXXXXXX

• 18 Juli 2008 - 18:15

Je Zus:

He lievie, ik heb eindelijk de weg naar je site gevonden! We hebben vakantie!!! Maar voordat we vertrekken wilde ik je nog even krabbelen, dat je me je telefoonnummer moet geven, dan kan ik weer gewoon lekker met je bellen en babbelen!!! Heel veel plezier!
    dikke knuf XXX

• 21 Juli 2008 - 17:12

Susan:

Hoi Nicole,
    Toch gelukt met de trein maar begreep dat het vliegen je uiteindelijk heel wat extra ging kosten. Waarschijnlijk ben je nu al in Palau en geniet je van de prachtige zonsondergangen. Hier alles z'n gangetje en de zon is ver te zoeken. Als het goed is gaan we vanaf woensdag de hitte (28 C) weer in.
    Dikke kus van Susan