Pa en Ma in Palau - Reisverslag uit Koror Town, Palau van nicx - WaarBenJij.nu Pa en Ma in Palau - Reisverslag uit Koror Town, Palau van nicx - WaarBenJij.nu

Pa en Ma in Palau

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg

30 Juni 2009 | Palau, Koror Town

Lieve Allemaal,

Na een emotioneel afscheid van mijn lieve ouders, is alles weer naar 'normale' staat terug gekeerd en kijk ik terug op 2 heerlijke weken.

Midden in de nacht sta ik op het vliegveld, opgewonden en kan niet wachten totdat ze eindelijk door de douane komen. Als het moment eindelijk daar is, lijkt het alsof de tijd heeft stil gestaan. Ze zien er geweldig uit!
De eerste nacht verblijven ze in mijn appartement, waar ik wat vers brood heb gebakken want zo midden in de nacht krijg je best wel een beetje trek.

De volgende dag verhuizen ze naar het grote appartement boven Neco Marine, wat mijn bazen terbeschikking hebben gesteld. Thanks Again!
We beginnen gelijk actief, snorkelen, duiken, kayakken, vis op halen bij de Agressor (liveaboard waar mijn bazen een week op verblijven) naar de waterval, rond rijden op Babeldoab, uiteten bij alleen de best eettentjes in Palau en daar zijn er heel wat van! En natuurlijk wordt er heel wat bijgekletst en vooral bijgeknuffeld. Ook krijgen ze een kijkje hoe en wat het is in hoog seizoen. We hebben namelijk een groep van 37 Koreanen, die 3 dagen willen duiken. Gelukkig gedragen ze zich en ben ik alle dagen redelijk op tijd weer terug in de shop. Waar pa en ma vanaf hun balkon het hele tafereel konden volgen.

Ik ga nu proberen wat foto's te plaatsen van de afgelopen weken. Het is echt laag seizoen dus ik heb de tijd om de foto's te plaatsen, ook al gaat dat waarschijnlijk wel een tijdje duren.

Ik wens iedereen een fantastische vakantie toe!

Heel veel liefs NicX

  • 30 Juni 2009 - 07:51

    Esther:

    Oh, wat heerlijk om die foto's te zien!! Jullie zien er alle drie erg happy uit en je kan zien dat jullie enorm genieten!! Je ouders zullen hebben genoten om je weer lekker te kunnen knuffelen, live bij te kletsen en te zien hoe jouw dagen er in Palau uitzien!
    Dikke kus: xxXXxx

  • 30 Juni 2009 - 12:39

    Merel:

    leuk he die grote waterval, vooral de weg terug..........
    Lekker actief bezig geweest. En nicol jij hebt wel heeeeeel veeeeeel vrije tijd dat het je gelukt is om al deze foto's er op te zetten.
    grtjs merel

  • 02 Juli 2009 - 07:27

    Hanny:

    Lieve Nic Wat moet dat heerlijk geweest zijn met elkaar. Wat moet het moeilijk geweest zijn om weer afscheid te nemen. Ik voel het zelf al!! liefs

  • 03 Juli 2009 - 00:13

    NicX:

    Ik heb inderdaad veel tijd:-) Maar heb nu ook de easy upload tray gedownload zodat ik heel snel foto's kan plaatsen. De techniek staat voor niks

  • 12 Juli 2009 - 17:51

    Coby Van Kuilenburg:

    geweldig die foto's, toen ze thuis kwamen hebben wij ze allemaal gezien prachtig dat Palau.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag de 14e.
    liefs en kusjes
    Coby Joop Angela Claudia en Loraeysha.

  • 13 Juli 2009 - 08:18

    Merel:

    GEFELICITEERD!!

  • 13 Juli 2009 - 16:08

    Cat En Maarten:

    Lieve Nicole!

    Lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria in de gloria in de gloria hieperdepiep hoera hieperdepiep hoera hieperdepiep HOERAAAAAAAA

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    Tof dat je ouders langs zijn geweest en ook leuk dat je er een foto's hebt neergezet!

    Geniet van je verjaardag! (Zal trouwens al wel bijna voorbij zijn...nu ik zo aan het tijdsverchil denk...)

    Kus

  • 13 Juli 2009 - 20:50

    Nadine:

    Hee nichtje!

    Gefeliciteeerrd met je verjaardag! Hier ben je nog jarig, daar geloof ik niet meer! Sprak je ouders gister op de verjaardag van mijn broertje en mij. Leuk om te horen dat jullie 3en het zo leuk samen hebben gehad!
    Heel veel liefs van ons allemaal!

    Groetjes Nadine en de rest!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Palau, Koror Town

Duiken in Palau

Recente Reisverslagen:

25 November 2009

Het dagboek van een ex- nicotine junk

12 Oktober 2009

Lang weekend

11 September 2009

Ik ben verliefd!

30 Juni 2009

Pa en Ma in Palau

23 Mei 2009

Tigersharkcity!

Actief sinds 22 April 2008
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 33144

Voorgaande reizen:

25 September 2010 - 31 Augustus 2011

Palau voor het eggie

15 September 2010 - 25 September 2010

Vakantie!!!

22 Juni 2010 - 21 September 2010

Palau vernieuwd

21 Mei 2010 - 20 Juni 2010

Surfing In The Land of Down Under

08 Juli 2008 - 21 Mei 2010

Duiken in Palau

24 Juli 2009 - 08 Augustus 2009

Home sweet home

Landen bezocht: