Ik ben verliefd! - Reisverslag uit Koror Town, Palau van nicx - WaarBenJij.nu Ik ben verliefd! - Reisverslag uit Koror Town, Palau van nicx - WaarBenJij.nu

Ik ben verliefd!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg

11 September 2009 | Palau, Koror Town

Lieve Allemaal,
Het heeft even geduurd, maar het is waar, ik ben helemaal hoteldebotel. Zijn naam is Diogie (diojie) en hij heeft licht bruinig haar, groen bruine ogen best mager en hij is ongeveer 10 weken oud. Het is het schattigste puppy dat je ooit gezien hebt. Zijn moeder had hem en zijn zusje bij kennissen achter gelaten. Zij hebben een groot terras waar ze hun eigen honden voeren en de straat honden weten dit inmiddels ook dat je daar eten kan krijgen. Dus ik neem aan dat Diogies mam, dacht dat dit wel een goed onderkomen was voor haar kinders. Zondag middag heb ik hem mee naar huis genomen. Hij was heel schuchter en schrikkerig. Nu ondertussen 5 dagen later, reageerd hij op zijn naam, brengt gegooide balletjes terug en eet hij zijn buikje rond. Hij begint zelfs al een beetje te blaffen.
Nadat Michael mijn lieve schattige puppy zag, is hij gelijk gaan bellen, want hij wilde zijn zusje wel. Dus gister hebben we haar op gehaald. Toen ze nog bij mijn kennissen woonden was zij de dominante, maar Diogie is ondertussen mentaal en fysiek best gegroeid en was nu veel dominanter. Maar dan was hij ook wel in zijn comfort zone. Zoals je ziet ik raak niet uitgepraat over Diogie, ik heb en ik weet dat ik geen recht heb van spreken, maar ik heb een fractie van een idee hoe een nieuwe moeder zich moet voelen. Op mijn werk kan ik maar aan 1 ding denken, ik wil naar huis en tijd met Diogie doorbrengen. Spelen, slapen, knuffelen, wat dan ook. Ik hoor het jullie al zeggen eierstokken rammelen haahhahahaha!

Oke even wat anders, Afgelopen zaterdag avond was ik in Kramers. Ik had al wel gehoord dat er 2 Nederlandse studenten op het eiland waren. En ik de nieuwsgierigheidzelve, wilde natuurlijk graag weten wie dat nu waren. Deze meiden zaten net iets te ver weg om goed te horen welke taal ze nou spraken. Dus na wat overleunen en overleg met vrienden waren we toch niet helemaal zeker. Maar Patrick, die al zulke situaties altijd heel goed aanvoelt, zorgde dat we toch aan de praat raakten. Ze zijn hier al een maand maar dit was de eerste keer in Kramers, ongelooflijk! Het was onzettend gezellig en om 2 uur moest ik toch echt naar huis. Natuurlijk had ik graag doorgefeest, aangezien het Mariekes verjaardag was, maar ja moest verstandig zijn.

Ik ben ondertussen ook weer een keer wezen camperen. Ons doel is om zo min mogelijk mee te nemen en zo veel mogelijk van van het eiland gebruik te maken. Ons diner is dan ook vers gevangen vis. Het was best wel stormachtig, maar een zeil doet wonderen! Ik kijk er naar uit dat we onze puppies meenemen naar het eiland!

Ik wil ook nog even iedereen bedanken voor een geweldig verblijf in Nederland! Het was heerlijk om de meeste van jullie te zien. Helaas is er altijd te weinig tijd, maar dat betekent niet dat ik jullie vergeten ben. Ik hou ontzettend veel van jullie!!! Jullie zijn altijd welkom hier in Palau!
Heel veel liefs Nicx en DiogieXXX


  • 11 September 2009 - 05:34

    Marieke:

    Hey! Ik was aan het loeren of Krämers een website had, en toen kwam ik opeens jouw blog tegen :D Wat een cute-ass hondje he!
    Kristin en ik komen soon wel even kijken:)
    En uiteraard gaan we nog een keer een flinke nacht doorhalen samen;)

    Tot snel!

    X

  • 11 September 2009 - 06:50

    Catelijne:

    Hee Nic!

    Wat een schatje! Hij heeft wel erg grote oren trouwens.... (of is het gezichtsbedrog op de foto?)
    Leuk dat je wat foto's hebt geplaatst. Lekker strandje daar hoor, zo te zien ;)

    Veel liefs en een aai voor Diogie!

  • 11 September 2009 - 11:08

    Marjan:

    He Nicole,

    Wat jammer dat ik heb gemist in NL, de vorige keer was het zo leuk.
    Wat een lief puppie en een geweldige naam.
    Wauw dat je nog steeds heerlijk en "relax" bent.

    Liefs

  • 12 September 2009 - 07:42

    Merel:

    ik wist het je neemt weer een beest in huis!(en dan bedoel ik niet baardman)
    Nou vooruit ik begrijp wel waarom tis wel een schatje, en romantisch hoor op zoon mooi eilandje foto's maken van spinnen.........
    grtjs x

  • 17 September 2009 - 17:46

    Susan:

    Wat een schatje, daar zou ik ook verliefd op worden hoor@!!
    Geef hem maar goed te eten zodat ie wat voller wordt. Blijft hij zo'n dikke buik houden, dan kijken of hij geen wormen heeft. Dit is vaak een probleem bij puppies. Wormenkuur (soms meerdere) doet dan wonderen.
    Dikke kus voor jou en pootje voor Diogie
    xx susan

  • 28 September 2009 - 18:09

    Bertha Schrijver:

    hoi nicole ,je kent me niet ,maar wel mijn dochter marieke.
    wat leuk dat jullie elkaar daar ontmoet hebben.
    lief honje heb je zeg ,lief snuitje.
    succes daar in het verre palau

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Palau, Koror Town

Duiken in Palau

Recente Reisverslagen:

25 November 2009

Het dagboek van een ex- nicotine junk

12 Oktober 2009

Lang weekend

11 September 2009

Ik ben verliefd!

30 Juni 2009

Pa en Ma in Palau

23 Mei 2009

Tigersharkcity!

Actief sinds 22 April 2008
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 34041

Voorgaande reizen:

25 September 2010 - 31 Augustus 2011

Palau voor het eggie

15 September 2010 - 25 September 2010

Vakantie!!!

22 Juni 2010 - 21 September 2010

Palau vernieuwd

21 Mei 2010 - 20 Juni 2010

Surfing In The Land of Down Under

08 Juli 2008 - 21 Mei 2010

Duiken in Palau

24 Juli 2009 - 08 Augustus 2009

Home sweet home

Landen bezocht: