Zeemeermin gespot - Reisverslag uit Koror Town, Palau van nicx - WaarBenJij.nu Zeemeermin gespot - Reisverslag uit Koror Town, Palau van nicx - WaarBenJij.nu

Zeemeermin gespot

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg

12 Oktober 2008 | Palau, Koror Town

Lieve allemaal,

Aangezien een baan als duikgids niet erg hoog betaald wordt, zijn er andere opties. Zo kan je met je klanten wat gaan eten en drinken, een leuke en gezellige fooi. Maar heel soms worden er andere diensten van je verwacht.

Gister was ik op de boot met een fotograaf en zijn assistent. Ik werd in een visstaard gehesen, waarvan ik zeker wist er niet in te passen aangezien het maatje 0 is (US maat).
Maar het een hoop geduw en trek lukte het toch en ik kon nog steeds ademen. Mijn boven lichaam werd helemaal bedekt met witte modder, inderdaad we waren bij Milkyway. Het was even wennen zo half naakt, zeker toen 1 van onze boten aan kwam met 10 US navy jongens. Gelukkig bleven ze op een afstand.
Daarna zijn we naar een strand gegaan, waar er nog meer foto's zijn gemaakt. Als laatste naar een Zero vliegtuigwrak, waar de zeemeermin naast poseerd.

s'Avonds heb ik de foto's op de laptop gezien, wauw, ik lijk wel een fotomodel hahahhaha.
Een paar foto's zullen worden gebruikt voor zijn zeemeerminnen boek. Hopelijk kan ik er volgende week een paar op de site zetten.

Verder gaat het weer prima. Mijn benen zijn zo goed als genezen, ik rook nog steeds niet en over het algemeen ben ik helemaal happy.
Veel liefs NicX

  • 12 Oktober 2008 - 06:06

    Ans:

    Je was altijd al gek van Ariel de zeemeermin. Zijn je dromen eindelijk uitgekomen. Liefs

  • 12 Oktober 2008 - 10:07

    Merel:

    dus toch het verkeerde was middel!
    en rook je niet of ruik je niet?? (milkyway ruikt niet echt fris toch?)
    kom op met die fotot's kunnen wij ook weer lachen!
    grtjs

  • 12 Oktober 2008 - 10:07

    Judith:

    moest je er ook bij zingen? Ben erg benieuwd naar de foto's!
    Super dat het nog steeds lukt om niet te roken!!
    heel veel liefs Juud

  • 13 Oktober 2008 - 09:07

    Esther:

    Ik heb nandaag het adres gekregen van jouw site, kon je natuurlijk niet vinden met deze naam. Heb net al je verhalen met plezier zitten lezen!! Wat heerlijk om te horen dat het goed met je gaat en dat je lekker aan het werk bent! Ik ben erg benieuwd naar de foto's van jou als zeemeermin. Steijn kan sinds 3 wk lopen dus hij zal je tegemoed kunnen rennen als je weer thuis komt!! 'net' niet op tijd voor jouw vertrek helaas. Hier gaat alles in ieder geval goed!! Ik kan je verhalen nu lekker volgen. Een hele dikke knuffel en kus: xxxxxxxxx

  • 16 Oktober 2008 - 09:18

    Johan:

    Als (ex)reiziger lees ik graag de reisverhalen uit verre landen. Zo ben ik ook bij jouw blog terecht gekomen. Leuk om dit te lezen. Zelf blog ik onder blog.seniorennet.be/jonna_en_esmee over mijn tweeling die voorlopig mij tot armchair traveller degraderen.
    Groeten Johan

  • 18 Oktober 2008 - 19:50

    Janny:

    Hey meissie,

    Fijn om te horen dat het je goed gaat. Ik twijfel er niet aan dat het ook hard werken is als ik het allemaal zo lees. Je beleeft wel weer van alles he? Ben benieuwd naar de zeemeerminfoto's. In het Leusdense gaat ook alles goed. Ben vorige week met je mams, je zussie en mijn eigenste dochter heerlijk een dagje naar de sauna geweest. Was ook hard werken hoor :).
    Dikke knuffel

  • 05 November 2008 - 19:37

    Je Zus:

    he fotomodel waar blijven die foto's?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Palau, Koror Town

Duiken in Palau

Recente Reisverslagen:

25 November 2009

Het dagboek van een ex- nicotine junk

12 Oktober 2009

Lang weekend

11 September 2009

Ik ben verliefd!

30 Juni 2009

Pa en Ma in Palau

23 Mei 2009

Tigersharkcity!

Actief sinds 22 April 2008
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 33127

Voorgaande reizen:

25 September 2010 - 31 Augustus 2011

Palau voor het eggie

15 September 2010 - 25 September 2010

Vakantie!!!

22 Juni 2010 - 21 September 2010

Palau vernieuwd

21 Mei 2010 - 20 Juni 2010

Surfing In The Land of Down Under

08 Juli 2008 - 21 Mei 2010

Duiken in Palau

24 Juli 2009 - 08 Augustus 2009

Home sweet home

Landen bezocht: