Rookvrij - Reisverslag uit Koror Town, Palau van nicx - WaarBenJij.nu Rookvrij - Reisverslag uit Koror Town, Palau van nicx - WaarBenJij.nu

Rookvrij

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg

05 September 2008 | Palau, Koror Town

Lieve Allemaal,

Ja je leest het goed, rookvrij! Nu al 4 dagen geen sigaret aangeraakt. De eerste dag was gek want je realiseerd je ineens hoeveel sigaretten je rookt door de dag heen. Ik wist ook wel dat het bijna een pakje was, maar als je ineens stopt denk je aan elke sigaret die je NIET neemt en dat zijn d'r een heleboel. Nu voelt het steeds alsof ik iets vergeet maar de lichaamlijke behoefte is geloof ik weg, het is nu alleen de gewoonte die het lastig maakt. Maar wat heerlijk die frisse lucht in mijn longen. Begin al aardig als een anti roker te klinken he?

Ik ga deze week trouwens verhuizen. 5 Minuten lopen vanaf Neco en Kramers, dat scheelt lekker in de kosten.

Merel en Wouter zijn het weekend naar Pellilu, dit is een eiland ten zuiden van Koror. Er zijn heel veel oude tanks, vliegtuigen en andere 2de Wereld oorlog voortuigen te vinden op het eiland. Ook is er een heerlijk strand, dus ik denk dat ze daar wel wat tijd zullen doorbrengen. Merel heeft haar Open water duikbrevet gehaald!!! Ze had natuurlijk een fantastische instructeur, maar Merel is echt een natuurtaletje. "Oh, mag ik mijn armen niet bewegen? Nou dan doe ik dat toch niet. Enne neutraal drijfvermogen? Eitje!"
Ik ben bang dat ze beide nergens anders meer willen duiken. Na enige aanmoediging en overtuiging dat haaien echt niet gevaarlijk zijn, hebben we er tientallen gezien. Ik dacht dat hun gezicht in tween spleet door hun lach.

Ook hebben we gekayakt. Dat was echt super. We kregen een lift van een collega van mij die ons in de buurt van een marine meer zou afzetten. Vanaf hier is het ongeveer een uur terug kayaken, dus ga eerst maar lekker het meer verkennen. Echt prachtig! Maar de weg terug was geen uur, eerder 3 of 4 uur!

Hopelijk zullen ze zelf nog het een en ander vertellen over hun ervaring in Palau.

Ik houd het even kort.
Veel liefs NicX

  • 05 September 2008 - 13:07

    Juud:

    Super!! Geen nicotine meer in je lijf.
    Erg knap van je.
    Hopelijk zullen meer mensen je voorbeeld volgen, zal maar geen namen noemen.
    Merel heeft wel heel erg snel haar duikbrevet gehaald!?!
    Veel liefs

  • 05 September 2008 - 13:23

    Hanny:

    Geweldig hoor rookvrij!!! En wel rookvrij blijven hoor!

  • 07 September 2008 - 08:30

    Merel:

    als we thuis zijn zullen we wat foto's uploaden! gelukkig duurt dat nog even!
    grtjs
    p.s. we houden haar in de gaten!

  • 08 September 2008 - 06:47

    Ans:

    Geweldig meid, we zijn trots op je. Wat zal je lekker gaan ruiken!!!
    Ben heel benieuwd naar de foto's. Liefs

  • 08 September 2008 - 11:00

    Jeanpierre:

    Hey Nicole,

    Knap hoor van je.... Maar ik lees dus dat je het heerlijk hebt daar.. Hier niks aan.. Blehhh regen regen.. bahh..

    geniet ervan!
    xx

  • 10 September 2008 - 08:00

    Cat En Maarten:

    Wat knap van je! Hou je het nog een beetje vol sinds je dit bericht hebt geplaatst?

    Veel liefs, ook aan Wouter en Merel!

    (Gaan wij nu, na een dag hard werken, even een sigaretje roken op de veranda....Tja, wij roken er nog maar 1 per dag.....Ook best knap!)

    X


  • 15 September 2008 - 09:22

    Noor:

    heeeeeeeee nicole!
    nogal wat veranderingen lees ik? blij te horen... klinkt goed.
    ben je nog steeds ana het genieten? zowel van het werk als de omgeving? af en toe hoor ik fre even uit, om de details te horen ;)
    geniet lekker en weet dat ik NIET jaloers ben op het zonnetje dat je elke dag ziet!! hehe
    knuffel...

  • 16 September 2008 - 11:52

    Nadine:

    Hee nichtjee!!

    Had je me mailtje van 5 aug nog ontvangen?? Ik las je krabbeltje van de week! Hier gaat het goed! Leuk je verhalen te lezen! Ben jaloersss!! Volgend jaar om deze tijd Ghana hé!!

    Dikke knuffel, Nadine

    Ps, Nog steeds geen sigaret aangeraakt? :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Palau, Koror Town

Duiken in Palau

Recente Reisverslagen:

25 November 2009

Het dagboek van een ex- nicotine junk

12 Oktober 2009

Lang weekend

11 September 2009

Ik ben verliefd!

30 Juni 2009

Pa en Ma in Palau

23 Mei 2009

Tigersharkcity!

Actief sinds 22 April 2008
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 34058

Voorgaande reizen:

25 September 2010 - 31 Augustus 2011

Palau voor het eggie

15 September 2010 - 25 September 2010

Vakantie!!!

22 Juni 2010 - 21 September 2010

Palau vernieuwd

21 Mei 2010 - 20 Juni 2010

Surfing In The Land of Down Under

08 Juli 2008 - 21 Mei 2010

Duiken in Palau

24 Juli 2009 - 08 Augustus 2009

Home sweet home

Landen bezocht: